FAQ Corona

COVID-19 INFO

Wordt Bungalup 2021 verplaatst?

Ja lieve Bluppers. Helaas zal Bungalup 2021 worden verplaatst naar een andere datum.

Hoe graag we het ook zouden willen, op dit moment kunnen we jullie nog niet blij maken met de nieuwe datum. Achter de schermen zijn we hier nog steeds erg druk mee bezig. We hopen jullie daarover snel meer te kunnen laten weten. 

We blijven gezellig op onze twee oude vertrouwde bungalowparken, namelijk Europarcs  Zuiderzee en Walibi Village. Het ticket wat je gekocht hebt, is automatisch geldig voor deze nieuwe datum. 

Waarom wordt Bungalup 2021 verplaatst?

Helaas kan Bungalup 2021 niet doorgaan in de huidige vorm vanwege het heersende Coronavirus en de maatregelen die de regering heeft genomen om de verspreiding te voorkomen. We hebben tot het laatste moment geprobeerd om in samenspraak met alle instanties toch een manier te vinden om doorgang te kunnen vinden maar dat gaat helaas niet lukken en dit afbreuk zou betekenen aan de geweldige sfeer van het weekend.

Kan ik een restitutie van mijn ticket aanvragen?

Bungalup is een fantastisch weekend en afhankelijk van en draait op allerlei medewerkers, artiesten, leveranciers en freelancers. We willen jullie vragen om niet alleen Bungalup maar alle betrokkenen te blijven steunen, want we hebben elkaar nu harder nodig dan ooit. Door geen restitutie aan te vragen, maar je ticket te behouden voor volgend jaar proberen we met alle organisatoren in Nederland de industrie in leven te houden. Mocht je alsnog restitutie aan willen vragen, dan kan je ons mailen op: info@bungalup.nl onder vermelding van je bestelnummer en je rekeningnummer. Restitutie aanvragen kan tot 14 november 2021.

Wanneer wordt mijn restitutie uitbetaald?

Je restitutie (ticketprijs inclusief servicekosten) zal uiterlijk 1 maand na de deadline van de restituties worden uitbetaald. In dit geval 14 december 2021. Dit is in overeenstemming met de nieuwe regeling die diverse brancheorganisaties in de culturele sector, het ministerie van OCW, het ministerie van Economische Zaken en de Autoriteit Consument & Markt hebben bereikt om de culturele sector in leven te houden. Kijk voor meer informatie op bewaarjeticket.nl.

Wanneer kan ik mijn ticket personaliseren?

Het is verplicht om van elke bungalow en/of Flexotel bewoner de naam, mailadres en geboortedatum door te geven. Je ontvangt voorafgaand aan de nieuwe datum een email om je ticket te personaliseren en deze gegevens in te vullen.

Kan ik mijn ticket doorverkopen?

Een bungalow en/of Flexotel kan niet via een partij als Ticketswap of Marktplaats  worden doorverkocht.

Staat je vraag er niet tussen?

Mail ons dan op info@bungalup.nl. We streven ernaar je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.